معروفترین آهنگ های نانسی عجرم

نانسی عجرم

Nancy Ajram

با  کلیک بر روی این تصویر ،تصاویر دیگری از  خواننده لبنانی نانسی عجرم را  ببینید.

معروف ترین ترانه های نانسی عجرم را بشنوید یا دانلود کنید

يا اطبطب وادلع (ريمكس)
آه و نص
أحساس جديد
أشتكي منه
أقرب من كدا
ألف ليلة و ليلة جديد
أنا ايه
أول مره جديد
ابن الجيران
احلى جو
اخمك آه
اخمك آه (دبي 04 مع بالخير)
اخمك آه Remix-Dj Abdo/Dj InMotion
اشكر قلبي
افتح قلبك تفرح حصرياُ
اقول هانساك
الحب اللى كان جديد
الدنيا حلوة
الف ليلة وليلة
اللي كان
انا منه
انا ياللي
انت
انت اييه
انت مصري
انت و بس
بتيجى سيرتك
بحب في غرامك – اغنيه لطيفه
بدلع عليك
بوجه الغضب
بيتفكر فى ايه ؟!
بيك ايديك
تعال ياه
توبة جديد
حارة السقاين
حبك ليا
خفيف عليا شويه
دارت الأيام جديد
رسالة للعالم
رساله للعالم
روحى معاك
زي العسل – اغنيه صباح
زي العسل – اغنيه صباح
سألونى جديد
سلم عليها – حفلة
سلملوي عليه حصرياُ
سنة ور سنة
سهرنى سهر
شاطر
شخبط شخابيط
صبرك عليا
عصفور النونو
عيد ميلاد
عين ترا
قال اية بيسألونى
قال ايه جديد
قول تاني كده
كان زمان
كتكوتة
كرت شحن
كلنا
لما راح الصبر
لمست ايد
لون عيونك
ليا حق
مدلي إيدك حصرياُ
مستنياك حفلة
مشتاقة ليك
مصر المحروسة حصرياُ
معجبة مغرمة
معنديش فكرة
مقتنعه هيك
ميلا حصرياُ
ميلا – اهداء الى ابنتها حصرياُ
مين اللى نسيك
مين غيرى انا
نسيته جرحه
و كيون مطوس الدنيا حلوة
وحدى معاك
يا اطبطب وادلع
يا سلام
يا سي السيد
ياي
ياي Remix-Dj Vako

یک آهنگ زیبا از نانسی

تقدیم به شما که مهمان این خانه اید:

این یکی دو روزه، ترانه زیبای “صبرک علی” از نانسی همه خلوتم را پر کرده است. کلماتی از این ترانه زیبا را با او زمزمه می کنم و اندوهی شگفت در تمام جانم شعله می کشد. این آهنگ از جدید ترین آثار نانسی است و واقعا فوق العاده است. بسیار دوستش دارم. حزنی که در کلام نانسی ناله می کند سالهاست با جانم آشناست. این اندوه معصوم را دوست دارم. دوسال پیش وقتی آلبوم زیبای یا طبطب نانسی همه کشور های عربی را اشغال کرد نانسی همیشه در ردیف سه خواننده برتر عرب قرار می گرفت. آن روزها مفهوم همه کلمات ترانه را نمی دانستم اما زیر و بم این صدای عزیز تمام سر آسیمگی جانم را می نواخت.

صبرک علی

با صدای نانسی عجرم

صبرک علی انت یا

تحملت  نسبت به من تو ای

یا حبیبی یا ابو قلب قاسی

ای عزیزم ای صاحب دل سنگ

بتسبنی لیه متنهده

چرا من را رها می کنی اندوهگینم

و حا اموت کده علیک یا ناسی

و اینطور من از دستت خواهم مرد ای کسی که فراموشم کردی

طیب و حیاة ما شغلتنی

خوبی و زندگی آنچه مشغولم کرده است

یا انا یا انت یا واد حتحنلی

یا من یا تو یا عشق از بین خواهد برد

علمتنی اتقل قوی

به من یاد دادی بسیار سخت باشم

علشان ترجع و تحبنی

تا تو برگردی و مرا دوست داشته باشی

عایز تنسانی طیب ما تقول و بلاش لف و دوران

می خواهی فراموشم کنی خوبه ولی فقط می چرخانی و می گردانی

بس اما ابعد عنک وانساک متکونش فی یوم زعلان

تا ازت دور شدم و فراموشت کردم نمی خواهی حتی در یک روز قهر باشی

و حیاة ما تعبت عشان بهواک و انت استهرت کتیر

و در عمرم مثل عشقت رنج نکشیدم و تو باعث شدی شب های بسیاری بیدار باشم

لازم اوریک لازم اخلیک تتعب قوی م التفکیر

باید نشانت دهم باید رهایت کنم تا بسیار از فکر کردن خسته شوی

Leave a Reply

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

